חברת קידום אתרים
לקידום האתר צרו איתנו קשר 03-5583657
 

איך ליצור דף נחיתה מנצח?

לפעמים, כשרוצים ליצור מסע פרסום בגוגל עבור מוצר ספציפי, שירות מסוים, קורס ייחודי או כל דבר ממוקד, יוצרים עבורו "דף נחיתה" (Landing Page).

דף נחיתה הוא אתר אינטרנט, אבל כזה הכולל רק דף אחד, תמציתי ומכוון מטרה, שמגיעים אליו דרך פרסום בגוגל או בכל מקום אחר שנרצה. בניגוד לאתר אינטרנט שלם, שכולל ברוב המקרים דף בית המציג את כל צדדיו של העסק שלנו ועוד מבחר דפים נוספים ובהם מידע, הצעות לרכישת מוצרים או שירותים, לעיתים גם פורום, ועוד כהנה וכהנה תכנים, בניגוד לכל אלה, דף נחיתה נועד לדבר אחד בלבד: לגרום לגולשים לבצע פעולה. לרכוש מוצר ספציפי, להירשם לקורס, ולפעמים "רק" להשאיר מייל וטלפון כדי שנוכל ליצור איתו קשר.

היתרון העיקרי של פרסום בגוגל באמצעות דף נחיתה, הוא היכולת שלו להציג בצורה תמציתית ומרוכזת מסר אחד ש"לוכד" את תשומת הלב של הגולשים. הוא נקרא דף נחיתה משום שנוחתים אליו, כאמור, ממודעת פרסום בגוגל אדוורדס, או בפייסבוק, או בכל מקום אחר בעצם.

בחלק מהמקרים, פרסום בגוגל מפנה את הגולשים לאתר שלם. הפניה כזאת כמובן חושפת אותם לכל יתרונות העסק שלנו ולכל האפשרויות שהוא מציע להם, אבל ישנה גם סכנה שמרוב מידע ואפשרויות הם לא יעשו כלום וימשיכו הלאה בשוטטותם באינטרנט. כשהפרסום בגוגל (אותה מודעה שפרסמנו דרך גוגל אדוורדס) מפנה אותם לדף נחיתה, התמציתיות שבו – ואם הוא כמובן מתוכנן נכון – יגרמו לגולשים ליצור איתנו קשר, או לכל הפחות להשאיר לנו את פרטיהם כך שאנחנו נוכל ליצור איתם קשר, והרי זו כל המטרה של פרסום בגוגל.

על מנת שדף נחיתה אכן יהיה אפקטיבי, ואכן יתרום לתוצאות הפרסום בגוגל, חשוב להקפיד על כמה פרמטרים:

קודם כל, להציע בו הצעה אחת. לפעמים בעלי עסקים מנסים לחסוך ולדחוף לתוך דף נחיתה אחד כמה וכמה הצעות או מוצרים. רק שבדפי נחיתה האמרה של חז"ל "תפסת מרובה לא תפסת"רלוונטית מאין כמוה ובמקום ללכוד את תשומת ליבו של הגולש, נקבל תוצאה הפוכה וגולש שכבר "שילמנו עליו" (כלומר את עלות הקליק במסגרת הפרסום בגוגל אדוורדס) יצא מדף הנחיתה בלי לבצע שום פעולה.

שנית, יש להציע הצעה באמת אטרקטיבית. אין טעם להשקיע בדף נחיתה, ובמסע פרסום בגוגל, אם אין באמתחתנו הצעה שאי אפשר לסרב לה. גולשים מוצפים כל העת באטרקציות, מבצעים והצעות משתלמות, ואם אנחנו רוצים להפוך אותם ללקוחות שלנו, וליהנות מפירות הפרסום בגוגל – כדאי לנו להציע להם משהו שאף אחד אחר לא ייתן להם.

שלישית, העיצוב: לא עמוס מדי אלא ממוקד. כזה שיסיט את העיניים בטבעיות לעבר המקום שבו תתבצע הפעולה הרצויה (רכישה, הרשמה לרשימת תפוצה וכו'). תמונה טובה ומשכנעת היא חובה.

רביעית, הטקסט: כמה שפחות. התמונה והכותרת צריכות לעשות את מירב העבודה, ואליהם יש להוסיף טקסט תמציתי בלבד.

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר