חברת קידום אתרים
לקידום האתר צרו איתנו קשר 03-5583657
 

שיווק מחדש ( רימרקטינג )

שיווק מחדש (רימרקטינג)

שיווק מחדש (Remarketing) מאפיין חדש בגוגל אדוורדס ( מערכת הפרסום של גוגל ) גישת שיווק שצוברת תאוצה ומטרתה להגדיל את אחוז ההמרות באמצעות פניה חוזרת לגולשים שכבר ביקרו בעבר באתר האינטרנט של המפרסם. היתרון העצום של שיווק מחדש לעומת שיווק סטנדרטי לגולשים חדשים הוא שהגולש כבר מכיר את המפרסם ולכן הוא נוטה להראות התעניינות גדולה יותר וקל לו יותר לקלוט את המסר השיווקי. כתוצאה מכל, אחוזי ההמרה בקמפיינים של שיווק חוזר הם גבוהים יותר בכמה סדרי גודל.

מעניין לציין כי למרות ששיטת השיווק מחדש הייתה קיים למעשה כבר מתחילתה ימיה של רשת האינטרנט המסחרית, כאשר אנשים נרשמו לרשימות דיוור אלקטרוניות, הרי שרק בשנתיים האחרונות החלו להתייחס אליה בנפרד משאר שיטות השיווק. באופן לא מפתיע, חברות הפרסום הגדולות כגון גוגל מיהרו ופיתחו כלים המאפשרים להוסיף שכבות שיווק מחדש לקמפיינים סטנדרטיים ב – Adwords.

פרטים ומידע נוסף לגבי שיווק מחדש
http://www.seo-extra.com/שיווק_מחדש

אם כך, מהן הדרכים העיקריות לבצע שיווק מחדש כיום?

רשימות דיוור

כאמור, רשימות שיווק ברשת הן הדרך הפשוטה והוותיקה ביותר לבצע שיווק מחדש, כאשר כל מי שנרשם לרשימת התפוצה דרך אתר האינטרנט של המפרסם הוא למעשה בבחינת לקוח פוטנציאלי, זאת בניגוד למי שמקבל דואר מגורם בלתי מוכר והסיכוי שייפתח את המודעה פוחת באופן משמעותי (בהנחה שהיא לא תגיע קודם לתיקיית הספאם שלו…) רשימות תפוצה כאלו אמנם לא נבנות ביום אחד ולעיתים מדובר בפרק זמן של חודשים ואף שנים עד שמצטברת רשימה גדולה מספיק על מנת שייווצרו אחוזי המרה משמעותיים, אבל אחוזי הנטישה מהרשימה הם נמוכים יחסית והגולשים אף יכולים לבחור האם ברצונם לקבל חדשות כל יום, כל שבוע או כל חודש.

Adwords

בממשק Adwords העדכני יש אפשרות להוסיף תג מיוחד המגדיר את כל מי שמבקר בעמוד מסוים או מספר עמודים (כמו למשל קטגוריה של מוצרים לרכישה באתר) כמשתייך לקהל יעד ספציפי אליו ניתן להתאים מודעות ספציפיות. התיוג של Adwords  הוא מדויק מאוד מכיוון שהתג עצמו נוסף למחשב של הגולש בצורת קובץ Cookie מקומי. כמו כן, אפשר לדעת בדיוק אילו אתרים מפרסמים את מודעות השיווק מחדש ולהקטין או להגדיל את התקציב עבור כל אחד מהם בנפרד.

פייסבוק, אינסטגרם ורשתות חברתיות נוספות

לאחרונה הוסיפה פייסבוק תמיכה בשיווק מחדש למערכת הקמפיינים הממומנים שלה העובדת באופן דומה מאוד לזה של גוגל (שם היא נקראת "פיקסל שיווק מחדש"), אך גם ללא התוספת הזו, ניתן להשתמש ברשתות החברתיות עצמן על מנת לבצע שיווק מחדש : נניח שיש לנו אתר אינטרנט פופולארי למכירת עבודות יד, נוכל למקם תיבת אוהדים לאורך כל עמודי האתר ולתת לאנשים להצטרף אל העמוד שלנו.

בשלב מאוחר יותר נוכל לפרסם פריטים חדשים ואטרקטייבים במיוחד בעמוד הפייסבוק על מנת להחזיר משם גולשים חזרה אל האתר שלנו. עם זאת, יש לשים לב שפייסבוק לא תציג את העדכונים לכלל האוהדים שלנו, ולכן עלינו לתזמן את הפרסום לשעות בהן הכי הרבה מן האוהדים שלנו נמצאים בתוך פייסבוק. למרבה המזל, ניתן למצוא את המידע הזה בתוך התובנות למנהלי דפים (Page Insights). נוכל גם לשלם כסף על מנת להרחיב את הפרסום לכמות גדולה יותר של אוהדים, אך פייסבוק בלאו הכי מציגה את הפרסום קודם כל לחתך אוהדים הרלוונטי ביותר.

באופן דומה לפייסבוק, אפשר לפתוח פרופיל דומה בכל רשת חברתית המאפשרת לצרף קישורים לעדכונים בודדים כמו לדוגמה טוויטר ואפילו פינטרסט. במקרים אחרים הרשת עצמה מאפשרת לקשר אך רק מעמוד הפרופיל, ובדרך כלל הקישור גם לא נמצא במקום אטרקטיבי במיוחד, זהו למשל המקרה באינסטגרם… בכל אופן, רצוי מאוד להשתמש בקישורים המלאים ולא בשירותי קיצורי כתובות שלעיתים עלולים להיחשב לספאם.

 remarketing

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר