חברת קידום אתרים
לקידום האתר צרו איתנו קשר 03-5583657
 

עיצוב אתר כהשפע על גולש

שיווק דיגיטלי נכון

עולם השיווק עובר שינויים ותהפוכות רבים בעשור האחרון, באופן מאוד הגיוני, וזאת בשל התחזקותו של האינטרנט ככלי שיווקי, וכן בשל נוכחותן המשמעותית של הרשתות החברתיות השונות. זו בדיוק הסיבה לכך שעסקים רבים יותר, קטנים, בינוניים וגדולים, משקיעים רבות בהקמת אתרי אינטרנט ודפים עסקיים ברשתות העסקיות, ומתחזקים אותם באופן שוטף. אלא שאין זה מספיק לפתוח דף פייסבוק עסקי או להקים אתר בסיסי דרך שרת חינמי. הנראות והעיצוב הם קריטיים כדי להבטיח שהגולש שמגיע אל האתר יתרשם וירצה להישאר עוד, ללמוד על העסק, על המוצר ועל השירות – ובסופו של דבר גם לקבל החלטה לרכוש את המוצר דווקא אצלכם. אז איך עושים את זה נכון ואיך דואגים לעיצוב אתר בעל השפעה על הגולש?

מתחילים בקביעת מטרות ובאפיון צרכים

לפני שמתחילים במשימות של עיצוב גרפי או כתיבת תוכן, חשוב לנתח את הצרכים ולהבין מה בדיוק צריך להיות באתר שלכם. אתר אינטרנט איכותי ומקצועי צריך לפנות לקהל היעד הרלוונטי ולהבהיר לגולשים בדיוק מי אתם, במה אתם טובים ומה היתרון שלכם על פני המתחרים. אם כן, שבו עם המעצב הגרפי, עם מתכנן האתר וגם עם כותב התוכן, והתחילו לשרטט בקווים כללים את העסק שלכם ואת האופן  שבו מאפיינים אלה יוצגו ללקוחות הרלוונטיים: הגדירו את קהל היעד (גברים, נשים, צעירים, מבוגרים, חובבי טכנולוגיה, הורים, סטודנטים, תושבי הצפון, המרכז או הדרום), היו מדויקים בהגדרת החוזקות שלכם והיתרונות התחרותיים שלכם, קבעו איך תרצו להציג את המוצר ובמה אתם מתמקדים (מוצר יוקרתי או מחיר אטרקטיבי, למשל) ומה החזון העסקי שלכם. אם אתם ייחודיים בכך שאתם מספקים שירות אישי בהתאמה אישית, האתר שלכם צריך להעביר זאת והוא ייראה שונה לעומת אתר שמטרתו להציג מוצג שמתפאר בהיותו יוקרתי.

עיצוב האתר

בשלב הבא ניתן להתחיל בעיצוב האתר כהשפעה על הגולש. המעצב המומחה בוגר קורס גרפיקה לבניית אתרי אינטרנט שמנוסה בעיצוב גרפי, הוא זה שיידע להציע סגנונות עיצוב שונים שיתאימו למטרות ולאופי העסק, כפי שהוגדרו על ידכם. תנו לו להפגין יצירתיות ולהציג בפניכם סקיצות שונות, והחליטו בעצמכם מה באמת משקף את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר וגם מדבר ישירות לקהל שאתם רוצים למשוך. העיצוב שיתאים לקהל צעיר הוא שונה מזה שיתאים לקהל מבוגרים, והבדלים שונים יימצאו גם בכל הקשור לגברים ולנשים, ולתחומי העניין השונים של הגולשים.

תוכן מותאם אישית

במקביל לשלב העיצוב, הנחו את כותבי התוכן שלכם באשר לנושאים שעליהם תרצו לדבר. מעבר לדפי האודות ולתיאורי המוצר, חשוב שתציעו לגולשים מאמרי תוכן מעניינים שיאפשרו ללמוד טוב יותר עד כמה המוצרים השונים חשובים ומה הם יכולים להפיק מהם. מאמרים מעניינים ימשכו את הגולשים להמשיך לקרוא ואת הצרכנים להתקשר ולרכוש את המוצר, וגם יעודדו את גוגל להציג אתכם ברשימת תוצאות החיפוש!

לפרטים צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם

יצירת קשר